/Files/images/childrensday66.jpg

Психологічний супровід дітей дошкільного віку відбувається в процесі різних видів діяльності: ігрової, навчальної, режимних моментів, а також в процесі психологічного обстеження дитини і корекційних занять з ним.

Психологічний супровід дитини включає в себе:
- Психологічну діагностику. Це вивчення уваги, пам'яті, мислення, уяви, наявність страхів, тривожності.
Наприклад, рівень розвитку пам'яті ми визначаємо за методикою «10 слів»: дитині пропонується запам'ятати і відтворити 10 не пов'язаних між собою слів.

Соціально-комунікативні ігри. Завдяки цим іграм у дітей виховуються і розвиваються: почуття згуртованості, вміння працювати в колективі, підпорядкування правилам. Вам з дитинства відома проста гра «День і ніч», де діти бігають і зупиняються за сигналом. Так ось ця гра розвиває увагу дітей, орієнтування в просторі, вміння дотримуватися і підкорятися правилам, вольові якості.

Підтримка дітей, які потрапили у важкі життєві обставини (розлучення батьків, смерть близької людини).

Підтримка дітей, які потребують підвищеної уваги. До них відносяться: гіперактивні, конфліктні, сором'язливі, агресивні, замкнуті і тривожні діти. Найголовніше це своєчасне виявлення таких дітей, з'ясування причин подібного прояву. І виходячи з причин, допомагати дітям адаптуватися в суспільстві. Бути впевненим у своїх силах.
Участь дитини в розвиваючих заняттях. На будь-якому корекційно-розвиваючому занятті обов'язково присутні вправи, ігри або міні-етюди, що готують дитину до навчання в школі.

Всі заняття проводяться в ігровій формі, в роботі психолог використовує психомоторні, сенсорні, мовно-рухові ігри, вправи на корекцію емоційного стану, психогімнастичні етюди, елементи ізотерапії, казкотерапії та інші методи психологічної допомоги, що сприяють гармонійному розвитку вашої дитини.

Консультування батьків (за бажанням). Так само педагог-психолог в дитячому саду проводить індивідуальні та планові консультації з батьками вихованців.
Кiлькiсть переглядiв: 881